המלון ישלם 50,000 שקלים פיצויים לאורחת שהחליקה

דינה ( שם בדוי ) אורחת במלון בטבריה חשבה כי החופשה שהזמין לה בעלה תהיה חופשה של מנוחה ובילוי אולם את חופשתה היא בילתה …. בבית החולים ומשם מצבה הבריאותי רק הלך והסתבך.

ביום השני לחופשתם במלון החליקה דינה על מפגע ונפגעה בצורה קשה בזרועה. צוות המלון התייחס לעניין באדישות ורק לאחר פניות הבעל טיפלו במפגע שגרם להחלקתה. לאור הכאבים הקשים , פונתה דינה לבית החולים הקרוב באמבולנס וואובחנה חמורה פגיעה בידה. הפגיעה הקשה הצריכה ניתוח וגם אחריו סבלה האורחת מכאבים. רופא מומחה בתחום האורטופדיה שבדק אותה איבחן פגיעה בלתי הפיכה. הפגיעה הפכה לנכות תמידית של 20%. מיותר לציין את השפעת אירוע זה על חייה מאישה פעילה , שמחה ועובדת בתפקיד חשוב עם אחריות רבה הדורש ממנה את מלוא אחוז פעילותה התברר לדינה כי לא תוכל למלא את תפקידה הקודם בשל הפגיעה.

התרשלות המלון בניקיון ובכך שלא הציב שלט אזהרה גרם לאורחת ששילמה במיטב כספה לשבוע נופש לבלות אותו בבית החולים תוך כדי שהיא סובלת מכאבים קשים בזרועה כאבים שהחמירו והכו בסופו של עניין לנכות. אירוח במלון הפך לבעיה בריאותית חמורה.

האורחת החליטה לפנות למשרדנו : עו"ד יהודה אדרי אשר מתמחה בנזקי גוף ולתבוע מהמלון לפצות אותה על החבלה שנגרמה לה. לאחר שהובאו כל העובדות בפני השופט הוחלט לפצותה ב 50,000 שקלים. תיק התביעה נבנה בקפדנות ע"י צוות המשרד אשר לא חסך בזמן ומשאבים נוספים להציג את מצבה החמור של דינה בפני בית המשפט. נזקי גוף הם תחום מורכב הדורש מומחיות לצד ניסיון רב.

אנו במשרד עו"ד יהודה אדרי בעלי ניסיון רב בתביעות מסוג שכזה. אם ארע לכם נזק גוף מסוג זה או אחר, פנו אלינו בהקדם!

יהודה אדרי משרד עו"ד ונוטריון וצוות עורכי הדין של המשרד ילווה אתכם לאורך כל הדרך עד שהצדק יצא לאור.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ – פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.